روش های بازگرداندن کالا❌
همه سعی و تلاش ما دراین است که کالای خریداری شده شما در بهترین شرایط و سلامت کامل به دست مشتریان عزیز برسد، با این حال ممکن است پس از خرید به علت معیوب بودن یا مسائل فنی تصمیم به برگشت کالا را داشته باشید.
در این شرایط و با اطلاع دادن سریع به پشتیبانی به مدت یک هفته بعد از تحویل کالا ، امکان بازگرداندن آن وجود دارد.
البته در شرایطی که کالا طبق گفته مشتری معیوب و استفاده نشده باشد و کالا در همان شرایط اولیه باشد.
همچنین در صورت اتمام موجودی کالا بعد از خرید مشتری و یا درج قیمت اشتباه در سایت ، وجه کالا در یک روز آینده از طریق شماره شبا و یا شماره حساب صاحب فاکتور واریز می گردد و رسید آن در واتساپ ارسال می شود.
برای بازگرداندن کالا باید قبل از هر اقدامی با پشتیبانی فروشگاه از طریق واتساپ یا تماس تلفنی موضوع را شرح دهید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند
برای ارسال کالا و بازگرداندن ، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم و متعلقات آن را به همراه کالای اصلی ارسال شود.
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت بین کالا سفارش داده شده و تحویل داده شده یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان فروشگاه برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه خواهد بود.